Veelgestelde vragen

Je Oxford account

  • Hoe kan ik mij aanmelden als nieuwe klant?
    We voorzien een gebruiksvriendelijk systeem om je te registreren als nieuwe klant. Om te starten klik je op ‘Mijn Oxford’. Vul al je gegevens in het formulier in om je registratie te voltooien. Achteraf kun je makkelijk al je gegevens aanpassen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu ?
    Geen probleem! Je kan makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Lijkt dit toch niet te lukken? Wij helpen je graag verder. Geef een seintje tijdens onze openingsuren, zodat we je snel kunnen helpen.

 


 

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?
    Oxford biedt verschillende betalingsmogelijkheden aan. Zo kun je zowel nationaal als internationaal een bestelling plaatsen en je betaling voltooien. (Om de veiligheid van je betaling te garanderen werken we samen met Ogone. Het beveiligingssysteem gebruikt door deze partner is één van de meest betrouwbare en beveiligde systemen ter wereld.)

    • iDEAL
    • VISA/ Master Card/ Maestro/ Bancontact/ JCB
    • ING online/ CBC online/ KBC online
    • Paypal / Giropay
    • Sofart Uberweising
    • Banktransfer BE/NL/FR/DE/IT/SK
  • Hoeveel verzendingskosten moet ik betalen?
    Bestel je voor meer dan €75 in België of Nederland? Dan is de verzending van je bestelling helemaal gratis. Voor een bestelling onder €75 rekenen we een verzendkost van €7,5 aan.  Wil je iets laten leveren in een ander land van de Europese Unie? Dan neem je best even contact met ons op over de geldende verzendkosten.
  • Moet ik iets betalen om een artikel terug te sturen?
    De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Je zal dus zelf een kleine bijdrage moeten betalen als je iets wil terugsturen.

 


 

Bestellen en leveren

  • Hoe ben ik zeker dat mijn bestelling geplaatst is?
    Als je bestelling geplaatst is, en je betaling werd bevestigd, ontvang je een e-mail met een overzicht van je bestelling. Zo weet je zeker dat we alles goed hebben ontvangen, en starten met het samenstellen van jouw pakket. Wanneer we je bestelling hebben verstuurd, krijg je opnieuw een e-mail, met het trackingnummer van jouw pakket. Zo kan je het op elk moment opvolgen.
  • Hoe stuur ik een bestelling terug?
    Je kan je bestelling binnen 14 dagen na de levering terugsturen of zelf terugbrengen naar onze winkel in Antwerpen. Vul het retourformulier in en voeg het toe aan je pakket. Om je retour nog beter op te volgen, is het makkelijk dat je even belt of mailt voor je het artikel terugstuurt. Vermeld daarbij zeker je ordernummer. De retourkosten zijn voor je eigen rekening. Vergeet zeker niet alle voorwaarden door te nemen voor je iets terugstuurt. Meer informatie over het terugzenden van kledingstukken vind je terug via onze klantenservice-pagina.  
  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Als je jouw bestelling voor 12:00 uur plaatst op een werkdag, naar een adres in België, krijg je deze geleverd binnen de 48 uur. Bestellingen naar andere landen van de Europese Unie moeten iets langer wachten op hun bestelling.
  • Kan ik mijn bestelling opvolgen?
    Als je bestelling is afgerond krijg je een bevestigingsmail met het bpost trackingnummer van je pakket. Hiermee kun je jouw bestelling opvolgen. Je geeft het nummer in op de website van bpost (http://track.bpost.be/btr/web/#/home?lang=nl) en krijg meteen een overzicht van het traject.
  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
    Soms is het mogelijk dat een bestelling later aankomt dan verwacht. Oxford doet er alles aan om je in dat geval zo snel mogelijk te helpen. Contacteer ons via webshop@oxford-fashion.be, en vermeld je ordernummer, zodat wij het nodige kunnen doen.  Heb je besteld in het weekend, of volgt er een feestdag op de dag van je bestelling? Dan kan het iets langer duren voordat je pakket geleverd wordt. Je bestelling wordt verwerkt op de eerste werkdag nadien, om je kledingstukken zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen.  Controleer zeker ook je brievenbus, want als je afwezig was op het moment van de levering laat een postbode van bpost een briefje achter in de bus. Dit briefje dient als bewijs, waarmee je jouw bestelling kan afhalen in het vermelde postkantoor.

 


 

Je bestelling

  • Mijn bestelling is niet compleet
    Als er iets mist in je bestelling, is er ergens in het proces iets fout gelopen. Contacteer ons binnen de 7 dagen na ontvangst van je pakket via onderstaande gegevens. Vergeet zeker niet uw ordernummer te vermelden, zodat we u snel kunnen verder helpen. +32 (0)3 233 90 97
  • Er is iets mis met één of meerdere kledingstukken in mijn bestelling
    • Is er iets niet in orde met je bestelling? Dat is jammer. We behandelen onze verzendingen met de grootste zorg, maar soms kan er al eens iets mislopen. Daarom doen we er alles aan om mogelijke problemen zo snel mogelijk op te lossen.
    • Heb je iets ontvangen dat niet overeenkomt met wat je bestelde? Stuur het ons terug volgens de normale retourprocedure. Wij nemen de kosten voor de verzending natuurlijk voor onze rekening. Vanaf het moment dat we je teruggestuurde producten in goede staat hebben ontvangen, storten we je het totale bedrag terug, inclusief de verzendkosten. We bezorgen je zo snel mogelijk het juiste product, in de mate dat dit mogelijk is.
    • Is er iets stuk, of een ander probleem? Contacteer ons via onderstaande gegevens, binnen de 7 dagen na ontvangst van je pakket. Vermeld je ordernummer, en vertel ons wat het probleem precies is. Zo kunnen we je snel verder helpen.
    • +32 (0)3 233 90 97

 


 

Een klacht melden

  • Hoe meld ik een klacht?
  • Een probleem onderweg of niet tevreden? Dat vinden we jammer! Aarzel zeker niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.  Hoe je dit best doet?
    • Stuur een e-mail met je klacht naar webshop@oxford-fashion.be, of stuur een brief naar dit adres:
      • Oxford Antwerpen
        Huidevettersstraat 55
        2200 Antwerpen
    • Vertel ons wat er precies is misgelopen, zodat wij zo snel mogelijk contact met je kunnen opnemen met een mogelijke oplossing. Vermeld zeker onderstaande zaken:
      • Naam
      • Adres
      • E-mailadres
      • Telefoonnummer
      • Klantennummer
      • Ordernummer
      • Artikelnummer
    • Je klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst beantwoord.

Bestellen

Voormiddag bestellen, binnen 48u geleverd

Leveren

Leveren aan huis of in een afhaalpunt

Ophalen

Ophalen in onze Oxford winkel

Retour

Retourneren binnen 14 dagen